2020. január 19., vasárnap

A MOOC-okról

Összesen négy százalék fejezi be átlagban az úgynevezett MOOC-okat (Massive Open Online Course), a statisztikák szerint, amely a távoktatás egyik formája, lényegében ingyenes, mindenki által hozzáférhető online egyetemi, vagy egyéb más kurzusokat jelöl. Én körülbelül tíz ilyen egyetemi kurzust is befejeztem már, néhányról bizonyítványt is kértem csekély összeg ellenében amiket a facebookon közzétettem.

Vajon mi az oka, hogy ennyien kibuknak a MOOC-okról? Talán nem becsülik eléggé ezeket a képzéseket, vagy az emberekbe annyira benne van, hogy csak közösségben tudnak valami komolyabb dolgot végigcsinálni, otthon, magányosan, a képernyő előtt nem? Én éppen hogy közösségben nem tudok rendesen tanulni, nem tudok ráhangolódni egy face to face kapcsolatban a tanárra, illetve azokra, akik ott éppen körül vesznek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése